۲ پاسخ

منم دی ماه سقط داشتم تا الان پریودم نامنظم هست

من یه لکه قهوه ای تیره و غلیظ بود بعد دیگ ترشح نداشتم فرداش بیبی زدم مثبت شد

سوال های مرتبط