۸ پاسخ

میشه من که با آب قاطی میکنم

نه نمیشع رو خود جعبه هم نوشته

چرا میشه دکتر به پسرم قرصشو داد گفت تو اب حل کن بده بخوره

باشیر

با شیر بده با ماست بده با آب بده با آبمیوه

میشه..آب جوشیده رو بزار خنک بشه

چرا میشه ولی بدمزس با شیر یگم قاطی کن که بخوره

منکه تاحالا هرچی ساشه داشتم با آب قاطی کردم از خود دارو عکس بده

سوال های مرتبط