سلام مامانی
حتما حتما حتما باید درمان کنی
هییییچ گونه عفونت بخصوص عفونت واژینال نباید بمونه در بدن خیلی بده
منم عفونت دارم ولی هر چی دارو میخورم خوب نمیشه که نمیشه دیگه نمیدونم چی کار کنم
اره، برو دکتر دارو میده
بله ممکنه عفونت بگیره وقتی به دنیا بیاد ...حتما درمان بشه زایمان زودرسمدمیاره
سلام منم عفونت وقارچ گرفتم رفتم دکتر پماد برای داخل واژن نوشت ولی بازم ترشح دارم
یکی از عوارضش پارگی کیسه آبه
اره خیلی
اره حتما درمان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.