من دوباره فردا میرم بتا بدم دعا کنید بالا رفته باشه

۷ پاسخ

مطمعنا بارداری توکل به خدا

عزیزم شما علایمی هم داشتی؟

ان شالله بالا رفته

انشالله خبر خوبی برامون میاری

انشالا
منم ۱۱ خرداد انتقال دادم فردا میرم ازمایش دعا کن مثبت بشم

چند روز تأخیر داشتی
بتات چند بود ؟

انشالله عزیزم خیره

سوال های مرتبط

مامان پسته کوچولو🥰🥰 مامان پسته کوچولو🥰🥰 هفته یازدهم بارداری