۳ پاسخ

تو همون طبق انتی حساب کن و پیش برو
بقیه رو ول کن

دوسه هفته دیگ زاییدی بدون تمومی خودتو درگیرش نکن😂😂🤦

درسته عزیزم nt

سوال های مرتبط