کمتر از ۱۲ ساعت تا دیدار دخترکم 🥹😍دعا کنید برامون

۱۴ پاسخ

سلام خواهر،زایمان کردی بسلامتی؟

راستی شما مطب مسعودیه میرید

انشالله نی نی تو سالم سلامت بغل بگیری ❤

توهم برای مادعا کن

انشالله که صحیح و سالم بگیری آغوشت عزیزم با دلخوش وسلامتی

بسلامتی انشالله 😚💐

ان شاء الله به سلامتی بغلش کنی. واسه ماهم دعا کن عزیزم

ایشالله بسلامت بغلش بگیری لطفاً دعا کن منم به 38برسونم

الهی بسلامتی باشه و حال شما و نی نی خوب باشه❤️

بسلامتی عزیزم ♥

انشالله بسلامتی بغلش کنی ب امید خدا توروخدا توهم برا ههمون دعا کن بخصوصص من.

ای خودا🥺🩷

انشاا..بسلامتی زایمان کنی عزیزم برای منم دعاکن

انشالله صحیح و سالم به دنیابیاد،دعاکن ماهم به هفته ۳۸ برسیم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی