۹ پاسخ

اب بهش بده اگه میخوره من الان ۸روزمیشه گرفتم ولی همچنان شبا یبار بیدارمیشه دقیقا راس ساعت۴صبح جیغ میزنه نه اب میخوره نه میزاره بهش دست بزنم 😩😩

تو این مرحله باید شوهرت یاری کنه من دوهفته پیش گرفتم از خواب ک بیدار میشد شوهرم بغلش میکرد زودمیخابید منم میرفتم زیر پتو ولی اگه منو میدید دیگه وانمیستاد چندشبم جدا از بچه وپدرش خابیدم خداروشکر خوب شد الانم موقه خابش میاد ب یاد دوران شیردهی خودشو میچسبونه ب من🥰

هیچی صبر باید بخرج بدی.بهش اب بده سعی کن تو بغل بخابونیش یا راش ببر تا بخوابه
اگه دیدی نمیخابه اذیتش نکن تا موقعی ک خابش بیاد تا چن شب سخته ولی بعدش راحت میشی

وایی من که هر کاری میکنم نمی تونم شیر شبش قطع شده فقط ساعت ۵ یا۶ صبح بیدار میشه شیر میخواهد منم چون اون موقعه ها گرسنم میشه حالم بد میشه نمی تونم شیرش بدم اون بتونم با اب جایگزین کنم خوبه

ابمیوه طبیعی گفتم

پستونک بهش بده دوشب سختشه عادت میکنه

خوراکی بده نوشیدنی بده شیر آبمیوه

ابمیوه طبیعی هم خوبه بهش قوت میده

یک کم اب بهش بده با لیوان نی دار

سوال های مرتبط