سلام خانما خوبین خانما میگم وزن بچه چند کیلو باش سزارین میکنن

۵ پاسخ

چرا سزارینو دوس دارین🥲🥲به نظرم طبیعی خوبه من دوبارسزارین شدم

وزن بچه ی من ۳۹۳۵ بود،سزارین شدم،با اینکه خودم طبیعی میخواستم

۳-۴

۴ ب بالا باشه

4 به بالا

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری