۴ کیلو به بعد سزارین میکنن
عزیز قندت چند بوده ؟
ناشتا بالا بوده یا بعد پودر؟
اره بابا ۲۳ سال پیش من ۵ خورده ای بودم مامانمو سزارین کردن😂الانم ۴ به بالا سزارین
بعد من همش دارم دعا میکنم بچم لااقل س کیلو باشه 😐😂
من بچه اولم ۴۱۰۰ بود طبیعی زایمان کردم
الان سوال پرسیدی؟!
حالا به فرض اونا هم نامه ندن،خودت میتونی پنج کیلو طبیعی بیاری؟😐
۴ باشه نامه میدن چ بریه ۵
وزن ۴ ب بالا سز میکنن
کاش لاقل میگفتی ۴
مسلمون ۵کیلوووووو؟؟؟
چرا ۵ 😄
نه ۳ و نیم بع بعد فک کنم باید حتما سز باشه
۵کیلو؟!😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.