خانما وزن بچه ۵ کیلو باشه نامه میدن برا سزارین نمیشه طبیعی

۱۲ پاسخ

۴ کیلو به بعد سزارین میکنن

عزیز قندت چند بوده ؟
ناشتا بالا بوده یا بعد پودر؟

اره بابا ۲۳ سال پیش من ۵ خورده ای بودم مامانمو سزارین کردن😂الانم ۴ به بالا سزارین

بعد من همش دارم دعا میکنم بچم لااقل س کیلو باشه 😐😂

من بچه اولم ۴۱۰۰ بود طبیعی زایمان کردم

الان سوال پرسیدی؟!
حالا به فرض اونا هم نامه ندن،خودت میتونی پنج کیلو طبیعی بیاری؟😐

۴ باشه نامه میدن چ بریه ۵

وزن ۴ ب بالا سز میکنن

کاش لاقل میگفتی ۴
مسلمون ۵کیلوووووو؟؟؟

چرا ۵ 😄

نه ۳ و نیم بع بعد فک کنم باید حتما سز باشه

۵کیلو؟!😐

سوال های مرتبط

مامان علیسانم 💙 مامان علیسانم 💙 ۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۶ ماهگی