۴ پاسخ

اونکه اب نمیریزن بجاش پیاز میریزن که اب میندازه خودش ولی واسه نی نی که نمیشه پیاز زیاد ریخت حتما باید اب بریزی

من که میریزم

توگهواره پرسیدم یکی گفت نمیخاد تاپیک قبلیم

کی گفت نکنی؟
یکم باید میکردی
مثلا اندازه سه تاقاشق غذاخوری

سوال های مرتبط