سلام دوستان عزیز من واژنم خیلی ب شدت درد می‌کنه دلیلش چیه

۳ پاسخ

منم درد دارم دکترم گفت فشار بچه هاست عادی هست تحمل کن

منم دارم به دکترت میگفتی

من از اول درد داشتم
الان کمتره

سوال های مرتبط