منم بستری شدم که فردا سزارین بشم لطفا برای منم دعا کنید ❤️❤️

تصویر
۲۲ پاسخ

مبااارک باشه ب سلامتی😍😍😍
اسمشووو چی میزاریی؟

گلمممم بسلامتی
مباااارک باشه پیشاپیش

بسلامتی عزیزم .چرا از شب قبل بستری شدی؟

بسلامتی رفتی بمیرستان خوصوصی ...

عزیزم آرزوی سلامتی
برای هر دو تاتون

وای بی صبرانه منتظر این روزم

انشالله بسلامتی زایمان کنیی❤️❤️

خوشبحالتتت🫠🫠🫠 من انقد درد لگن دارم ک فقط میخوام این چند هفته‌ام بگذره بزام😭😭😭😭

به سلامتی عزیزم
نی نی رو سالم بغل بگیری🥰🤍

عزیزم چرا از امشب بستری شدی فردا صبح نرفتی؟؟؟

ب سلامتی زایمان کنی

بسلامتی زایمان کنی
ولی چرا یه روز قبل بستریت کردن برامن ایجورنبود

عزیزممممم😍ان شاءالله که به سلامتی زایمان کنی و زایمان راحتی داشته باشی و به سلامت کوچولوت رو بغل بگیری

بسلامتی عزیزم

انشالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

ایشالا عزیزم دعا کن همه زایمان های راحتی داشته باشن

چه حس خوببییی

انشاءالله به سلامت زایمان کنی برای منم دعا کن بچم زود تر از موعدش دنیا نیاد رحمم باز شده هیچ کاریشم نمیشه کرد

ای جااان خدا قوت بهت ک ۳۸ هفته مسافرتو حمل کردی و الان میخای بقلت بگیریش مبارررکه برات دعا میکنم ک صحیح سالم ب دنیاش بیاری منتظر عکس دلبندت هستم😍😍😍😍😍

به امید خدا عزیزم ❤️❤️

انشالله زایمان راحتی داشته باشی و به سلامت نینیتو بگیری بغلت عزیزدلم❤

چرا بستری شدی عزیزم یک هفته زودتر

سوال های مرتبط