۳ پاسخ

درد زایمانیه ولی اگه خیلی شدید شدومجدددردش بیشتر میشه بدون درد زایمانه برامن اینجوری بود طی شب درد داشتم رفتم گفتن دهانه رحمت بازشده رسیدم بیمارستان گفتن کلا بازه برو اتاق عمل حتما برو چک شو

من ی بار اینطوری شدم زایشگاه رفتم چیزی نبود خیالم راحت شد ولی برو سر بزن خیالت راحت شه

درد زایمان بیشتر از این چیزاست

سوال های مرتبط