۵ پاسخ

عزیزم ممکنه مسموم شده باشه چون بیرون به بعضی درختا سم میزنن.منم توت بیرون خوردم مسموم شدم.بهتره با دکتر مشورت کنی

نشسته توروخدا به بچه هاتون هیچی ندید بخورن هرچی باشه آلوده هستن بچه ها زود مریض میشن

سردیش شده بهش نبات داغ جوشیده بده اما کم چون توت خودش مصلح نباتم زیاد بشه مسلح. میشه اسهال میکنه

عرق نعنا و نبات بهش بده

یکم نبات داغ بهش بده

سوال های مرتبط