۲ پاسخ

قدیما سینه های نوزادان رو میدوشیدن و شیرشو میزدن کف پا و کف دست نوزاد
الان میگن اصلا ذست نزنین خودش جذب میشه

میگن طبیعیه والا

سوال های مرتبط