من یک ماه طول کشید از شیر گرفتمش کامل
هر چند روز یک بار یکی از وعده ها ش حذف کردم
از ۸ماهگی هم روش کار کردم ک بدون شیر بخواب قبل خوابش شکمش سیر میکردم موقع خوابش ک میشد بدون شیر با لالالی میخوابید
اینا رو ک میگم زمان برد تا یاد گرفت ولی در عوضش نه خودم نه بچه نفهمیدیم چجوری از شیر گرفتمش اصلا یادم نمیاد بخاطر شیر نخوردن گریه کرده
بهترین کار اینه ک تو یکی دو ماه بچه رو کم کم از شیر بگیری ک اذیت نشه نه یک دفعه بنظرم از لحاظ روحی هم خوب نیس
خدا قوت
کلا ترک عادت های بچه آسون نیست، صبوری کن
شیر گوسفند
نه بابا من دوتا بچه رو از شیر گرفتم فقط دو سه روز کلا طول کشید
فقط شبها قبل خواب سیرش کن
من موز و شیرین گوسفند و شیره خرما و مغزیجات وهل و گلاب میریزم مخلوط کن
میدادم میخورد
تا صبح راحت
عزیزم میتونی دوره من رو شرکت کنی همه چی کامل توضیح دادم که نه خودت اذیت شی نه کوچولوت 🥰
عزیزم باید صبوری کنی، چاره ای نیست
با ماشین دور بزنید
همش بغلش کن ببوسش کم کم آروم میشه
امیدوارم باباش بتونه کنارت همراهیتون کنه چون کمک بزرگیه
اوایل خوابش کلا به هم میریزه تا تنظیم بشه نگران نباش
سپهر هفته اول ساعت ۳ و ۴ صبح خوابش میبرد اونم با بی تابی و گریه چون قبلش با شیر میخوابید.
کم کم بهتر شد
خدا کمکت کنه عزیزم 🌹
من دخترم چسب زخم زدم با شیشه بهش شیر پاستوریزه می دادم جایگزین سه روز اوکی شد فقط بهم می گفت سینه هات رو نشونم بده همین اذیتم نکرد ولی خیلی همون چند روز شیر خریدم
اینکه میگن ۳روز تموم میشه الکیه
فقط پدر مادر و بچه در میاد
حداقل یک ماه طول میکشه
بچتون کوچیک نیست ک فراموش کنه بزودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.