۵ پاسخ

پماد ان ان بزن خوب میشه
پوشکشم خیلی خیس نزار چند بار زود زود عوضش کن خوب میشه

یه چیزی هم هست ما عربا بهش میگم زرگون هم عطاری داره وهم داروخانه اینم خوبه برا این چیزا

والله نمیدونم چکارش کنی فقط اگه اسهال داشته اینم از پی پیش انتطوریه شایدگرم باشه مشکله نیست بزار حرارت بدنش بیرون بیاد اگه داخلش بمون اذیت میشه

چیکارشون کنم

این زیر پوسته از حرارت بدنش انتطوری درمیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی