پودر موبر میتونم استفاده کنم؟؟؟

۳ پاسخ

پس خانوما به جاش از چی استفاده میکنید ؟ با ژیلت من راحت نیستم پماد موبر مخصوص بانوان کسی استفاده کرده ؟

باعث سقط میشه عزیزم، یعنی به دست و پات هم بزنی به واژنت نزنی هم باعث سقط میشه، بخارات داره. اصلا تو این ۹ماه استفاده نکن و سمتش نرو

اصلا کیسه آب بچه را نازک می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری