پس خانوما به جاش از چی استفاده میکنید ؟ با ژیلت من راحت نیستم پماد موبر مخصوص بانوان کسی استفاده کرده ؟
باعث سقط میشه عزیزم، یعنی به دست و پات هم بزنی به واژنت نزنی هم باعث سقط میشه، بخارات داره. اصلا تو این ۹ماه استفاده نکن و سمتش نرو
اصلا کیسه آب بچه را نازک میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.