پسرم بعددوهفته دیدم خوب نمیش
پودرکیدی لاکت باماست
کته باماست
پودرسنجد...ایناخوبش کرد...
پودراوآراس،هم برای کم آبی بدنش دادم
پدی لاکت
قطره پروبیبی پویا عالیههه
قرص یوموگی بده اب رو اتیش سریع قطع میکنه
کپسولش رو باز کن بریز تو ی قاشق اب جوشیده سرد شده بده کوچولوت بخوره
سرم وانلایت بگیر هم اب بدنش تامین میشع هم سریع خوب مبکنه
شربت مترونیدازول بگیر ۵سی سی هر ۱۲ساعت بده تا سه روز و پودر کیدی لاکت بگیر توماست بریز با کته بده بهش،اب زیاد بده کم ابی باعث تب نشه و موزم بده اگه میخوره،تا وقتی اسهالش خوب نشد اهن و مولتی ویتامینشو قطع کن
دختر منم چندروز به خاطر دندون بیرون روی زیاد داشت دکترش چندتا دارو تجویز کرد اونارو مرتب دادم خداروشکر بهتر شد اگه خواستین بگین بفرستم
شیره بدون قند بد بگیر بد
پودر سنجد با ماست
نشاسته با آب سرد حل کن بده بخوره..عالیییی
ی تیکه نبات وبزار باشعلع ملایم آب شه بعد ک آب شد چایی غلیظ بریز روش وبده بخوره.اینو چندبار بده خیلی تاثیرداره
حتما واسه دندوناشه
ببرش دکتر
بیرون روی زیادم خوب نیس آب بدن بچه تموم میشه
کته ماست بده
سیب زمینی آب پز
کیدی لاکت بده هر روز یه ساشه
موز بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.