عطسه کردم ازم ی ابی اومد طبیعیه؟خیلی ترسیدم؟

۷ پاسخ

دوباره سرفه کن اگه امد کیشه ابه اگه نه هیچی نیست جیش بوده

من تجربه شو داشتم جیییشه😂😂😂😂میرم داخل دستشویی با آب گرم مشورم شلوارم عوض میکنم نه خانی اومده نه خانی رفته😂😂😂دخترم میگه مامان مشکوک میزنه

مامان جیش کردی؟؟؟😂😂😂

جیش بوده دیگه

اون جیش😂هفتت ک بالاتر بره بیشتر میشه

خودتو بشور خشک کن
شرت خشک بپوش دسمال بزار دوباره سرفه عطسه کن اگ با هر سرفه اب امد ممکنه نشتی باشه
ولی اگ نه هز گاهی هستش و سفید رنگه نترس ترشح
گاهیم ممکنه ادرار باشه

اب داغ باد اگه داغ بود از رحم هست رحم داره باز میشه

ممکنه جیش باشه عزیزم
برای منم گاهی پیش میومد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد