من با منقاش در میاوردم ،البته تو ست ناخن گیر و ایناش داشت با اون در میاوردم ،ولی با منقاش عادیا هم میشه با مراقبت
من ک با پوآر تمیز میکنم
با گیرسیاها درار
یه سیخ کبریت بزار لای دستمال کاغذی راحت تميز کن البته مراقب باش .👀
ولی خیلی خوب تميز میکنه 😅
قطره بینی بریز .عطسه میکنه میاد بیرون
از شیر خودت بریز توش بعد با پوآر تمیز کن اگ پوآر نداره
عطسه کنه میاد بیرون
با پوار بینی خالی کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.