خانوما بچم خیلی بی قراری میکنه جاییش درد نیست از نبود من می‌ترسه همش. گریه میکنه نباشم دیگ کلافه شدم بلانسبت تا دستشویی هم. نمیتونم برم گریه میکنه خوابیدهاااا اوج خوابشه انگار نبودمو حس میکنه از تو خواب بلند میشه دنبالم. میگرده گریه میکنه
نباشم اینقد گریه میکنه بیا ببینش توقعیی شده بیش از حد کنارم باشه بهش محل نزارم گریه میکنه
سینه خیز میاد دنبالم. تو آشپزخونه گربه میکنه میزارمش روی روروک بعدش میا تو دست پام میبرمش تهه خونه گریه میکنه ک. تو چرا منو بردی
داد بزنم ی یکم. کوچولو صدام بره بالا گریه میکنه با بغض نگام میکنه
گریه میکنه. ک. چرا سرش داد زدم یا هرچیزی
داد نمیزنم سرش خیلی باهاش صبوری میکنم تنها موجودیه ک. نمیتونه عصبیم کنه بلکه آرومم میکنه داد زدنم برا چیزای دیگس. خستم خیلی کلافه میشم خودش بیشتر اذیت میشه
اونروز من سه ساعت رفتم دکتر نتونستم ببرمش اینقد گریه کرده بود ک. نگو چیکار. کنم

۴ پاسخ

وقتی خوابیده یه لباس یا عروسکی که دوسش داره رو بمال به تنت بذار کنارش بوی تو رو حس میکنه بیدار نمیشه

دقیقا پسر منم همینطوره بخدا خستم کرده ولم نمیکنه همیشه میخاد پیشم باشه موقعی دراز کشیدم همش رو بدنم غلت میزنه ازم دور نمیشه بازی نمیکنه فقط میخاد برش دارم

لباستو بزار کنارش

بعد از واکسن شیش ماهگی بدتر شده خیلی بیقراری میکنه و کم. حوصلش نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط