۴ پاسخ

باهاش بازی کن حرف بزن اروم‌میشه

شاید تازه صداشو کشف کرده، یکی از دخترای منم تا ۴ ماهگی اغو نمیگفت بازی نمیکرد، بعدش جیغ میزد همش، خودش اروم شد، انگار خوشش اومده بود از صداش

دلدرد داره
جایش درد نمیکنه
خسته نشده
باید یه دلیلی داشته باشه

بچه من اگر صداش بلند شه یعمی خوابش میاد و کلافس با آروغ داره

سوال های مرتبط