۳ پاسخ

پدر من یه پژو خریده اونم دست دووم که خیلی تمیزه ولی باهاش سه یا چهار بار تصادف کرده که مقصر یکی دیگه بوده این سری هم تصادف کرد با کامیون خودش هیچی نشد جلو بندیش داغون شد ولی به پلیسا رشوه دادن ک پدرمو مقصر کنن

وای دقیقا

اره خدایی😅

سوال های مرتبط