۶ پاسخ

پسر منم اصلا کلمه ی من رو نمیگه همش اسم خودش رو میگه
مگه بابت اینم باید نگران میشدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

احتمالا خودت آقارو نشونش دادی ک میگه

پسرمنم همینه میگه این برای هاکانه

آره طبیعیه دختر منم بعضی وقتا به جای من اسمشو میگه

نه زیاد حرف نمیزنه

اینکه اسم اقا کنار اسمش میزاره چرا باید غیر طبیعی باشه؟

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی