تایم طلایی آزمایش گلوکز چند هفتس؟ ۲۷ هفته و چند روز برم مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

منم سوالم همینه

من ۲۴ دادمش نمیدونم تا کی میشه دادش

هفته۲۴و۲۵ بهترین تایمه ولی تا۲۸ هفته هم میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معراج🩵جانا🩷 مامان معراج🩵جانا🩷 ۱ سالگی