من26هفتمه امروز صبح رفتم بعدازظهرهم جوابش آماده شد،اصلاهم سخت نیس شربت هم خوشمزه بود برامن زیادشیرین نبود مثل شربت پرتقال بودولی بعدش چون معدم خالی بودیکم حالت تهوع گرفتم همینکه آزمایش دادم زودی اومدم خونه نون پنیر سبزی خیارخوردم وخوابیدم
الان خوبه
من هفته دیگ که ۲۵ هفته بشم انشالله میرم
من رفتم ولی خب چون بالاااوردم کنسل شد دیگ هنوز نرفتم منتظر دکترمم بیاد ازمایشمو عوض کنه نمیتونم اونو بدم خیلی برام سخت بود نزدیک بود سری قبلی غش کنم😐🤦اوضام خیت بود
من ۲۵ هفته و ۶ روز رفتم
۲۴ تا ۲۸
من اول هفته ۲۵ رفتم
24 هفته دقیق من دوشنبه باید برم
از ۲۴ تا ۲۶ اینا میرن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.