سلام خانوما برا ازمایش قند بهتره چند هفته برم؟

۵ پاسخ

هر دوتاشو زمانی که 27 هفته تمام شد برو یعنی تو 28 هفته

۲۵ هفته من رفتم

دکتر برا من ۲۴ هفته نوشت‌ که من ۲۴ و‌ ۲ روز رفتم

۲۵ تا ۲۸ هفته اس معمولن دکترت هرچی بگس دیگ

۲۴ تا ۲۸

سوال های مرتبط

مامان میعاد وتودلی مامان میعاد وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی