۴ پاسخ

اگه دکتر گفته پس حتما بذار دستگاه

من دخترم از همون اول زردی داشت
دو شبانه روز تو دستگاه گذاشتیم
خیلی هم خوب آروم می‌گرفت تو دستگاه مشکلی نداشت بعد از دستگاه هم قطره خوراکی داشت اونا هم بهش دادم
ولی ۱۳ روزه شده بود و زردیش از ۱۱ ،۱۲ اینا پایین تر نمیومد ازش آزمایش گرفتن ( آزمایش تست های کبدی ) اونا خوب بودن مشکلی نداشتن دیگه دکتر براش شیر خشک تجویز کرد
گفت یکی در میون شیر خشک بهش بده
یعنی ی بار شیر خودت ی بار ۳۰ml شیر خشک
دیگه خلاصه همینجوری رفته رفته زردیش کم شد

الان اومد رو 13دکتر قرص نوشت داستان دارم من ک هنو بازردی

حتما ببر خونه بزار تو دستگاه نره بالا

من ک هنو درگیر زردی ام بچم46روزه اش

سوال های مرتبط