اره من آمنیوسنتز انجام دادم
پولشویی هسن
بله من انجام دادم
نگا ما یه غربالگری دیگ داریم توی هفته های ۱۵ گرفته میشه آزمایشه
برا من ان تی همه چی خوب بود
ولی اون غربالگری دومی ریسک زد
من همه دکترا رو رفتم سه تا سونو
دوتا دکتر ژنتیک
همشون گفتن هیچ مشکلی نداره این ریسک الکیه
ب مک گفتن پشت گردن بچه بازه😐
الانم دخترم کنارم خوابه
جواب آمینوسنتز خوب بوده؟؟؟؟
به جای امینوسنتزکه خطرناکه سلفری بده بهتره
ن
دومی هم خوبه
من و 2نا خاهرم
بله من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.