سلام بچه ها
کسی اینجا امینوسنتز داده؟

۹ پاسخ

اره من آمنیوسنتز انجام دادم

پولشویی هسن

بله من انجام دادم

نگا ما یه غربالگری دیگ داریم توی هفته های ۱۵ گرفته میشه آزمایشه
برا من ان تی همه چی خوب بود
ولی اون غربالگری دومی ریسک زد
من همه دکترا رو رفتم سه تا سونو
دوتا دکتر ژنتیک
همشون گفتن هیچ مشکلی نداره این ریسک الکیه
ب مک گفتن پشت گردن بچه بازه😐
الانم دخترم کنارم خوابه

جواب آمینوسنتز خوب بوده؟؟؟؟

به جای امینوسنتزکه خطرناکه سلفری بده بهتره

ن
دومی هم خوبه

من و 2نا خاهرم

بله من

سوال های مرتبط

مامان پارساودُرسـا مامان پارساودُرسـا ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی