مامی ها اینا کدوم قشنگه برا زمستون دخترم ببافم؟

تصویر
۹ پاسخ

مشکی و کرمه ولی مشکیه رو من بدون قلب دوس دارم‌ بعد رنگ دیگه باشه

مشکی قشنگه

بالا سمت چپی

دوتا بالایی هاذخیلی قشنگن
اون بجای قلب میتونی گل هم بزنی بنظرم خیلی شیک تر میشه

من از یکی خاستم ببافه گفت سه میلون و 500 در میاد

همه اشششش😭😭

همشون چقدر قشنگن

وای ننههههه دلم دختر خواست🤤😍
یشمیه و کت سارافانه

همشو ببااااااااف😍😍😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ سالگی