مشکی و کرمه ولی مشکیه رو من بدون قلب دوس دارم بعد رنگ دیگه باشه
مشکی قشنگه
بالا سمت چپی
دوتا بالایی هاذخیلی قشنگن
اون بجای قلب میتونی گل هم بزنی بنظرم خیلی شیک تر میشه
من از یکی خاستم ببافه گفت سه میلون و 500 در میاد
همه اشششش😭😭
همشون چقدر قشنگن
وای ننههههه دلم دختر خواست🤤😍
یشمیه و کت سارافانه
همشو ببااااااااف😍😍😍😍😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.