۶ پاسخ

اوووو حالا خیلی راه داری
بزار به وقتش غصه بخور چرا جلو جلو غصه میخوری
هرچند به نظرم اگه هر اتفاق این مدلی به وقتش بیوفته اصلا واست ناراحت کننده نمیشه
مطمئن باش وقتی بچه هات سر و سامون بگیرن و از خونت برن توام به مرحله ای رسیدی که ترجیحت خلوت بودن خونس
بعدشم بچه میرع دو سه تا دیگه هم با خودش میاره نگران نباش

عزیزم،حق دارین ماهم همینجوریم وقتی باهم حرف میرنیم همسرم میگه بچه هاازمادورشن چکارکنیم ولی خب زندگی همینه همینطورکه ماپدرومادرمونوتنهاگذاشتیم چاره ای نداریم دعاکن خوشبخت بشن وآیندشون روشن حداقل ازآیندشون خیالمون راحت باشه

عزیزم حق داری درک میکنم
منم امشب دخترمو نگاه میکردم گریه ام گرفت که قراره تنها بمونه برم بیمارستان
تا حالا شب بدون من جایی نخوابیده
ان شاالله سالم باشن، دیگه جزیی از زندگی این اتفاقا

حالا ۸ سال چیزی نیس همه قشنگیاش‌ جلوعه‌ کو تا بزرگ بشن برن از پیشتون با نوه برمیگردن

اخی الهی🥲 ماهم برای مامان باباهامون همبن بودیم...

خیلی حالم بده میخوام دنیا بگیریم ب ایسته

سوال های مرتبط