هم هفته های من سیسمونی خریدین؟🙃

۶ پاسخ

خیر...

بله ۹۰ درصد.
فقط مونده آغوشی و شیردوش و تب سنج

آره چون طول سرویکسم هم پایینه گفتم تا بچه بزرگتر نشده خطری بشه اوضاع برم زودتر

چند تا چیز فقط

بیشتریا رو خریدم

بله من خریدم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری