۱۳ پاسخ

من تازه دارم تیکه تیکه میخرمشون

اره ضروری هارو

نهههه

اره منک گرفتم خداروشکر،اما هنوز اتاقش حاضر نیسک بچینم و‌وسط هال پهنه😂هرچی زودتر بگیرین بهتره،هم سنگین نیستین هم تا ماه اخر کم وکسریاشو میتونین تکمیل کنین انشاالله

من هیچی نگرفتم

من فعلا فقط سرویس چوبشو سفارش دادم

من گرفتم حالا استرس دارم نکنه جنسیتش عوض شه برای همین هنوز نشستم و نچیدم تا سونو رشد برم😂🤦‍♀️

من که فقط واجبا رو گرفتم، بقیه رو دیگه بعد زایمان هرماه میگیرم

من ۱۸هفته همه چیشو خریدم

از من کامله کامله
مگه اینکه جایی چیزی ببینم و دلم بخواد بگیرم
فقط مونده استند اسماشون که هنوز انتخاب نکردیم🥰

من ماه پیش چیدم یکم خورده کاری مونده

نهههه

منکه هنو هیچی
نمدونم چی بخرم از کجابخرم اصن ازکجاشرو کنم🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دختری🎀 مامان دختری🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۱۰ ماهگی