مامانای طبیعی تو چند هفته دردتون شروع شده

۵ پاسخ

34 هفته

قبلی۳۸هفته و۵روز دردام شروع شد

من تو۴۱هفته خودم رفتم بستری شدم بدون درد ولی ۷نفردیگه باهام همزمان اومدن اوناهم بدون درد بودن کیسه آبشون پارشدهدبودقشنگ ب نوبت معاینه شدیم لباس عدض کردیم رفتیم هرکدوم ی اتاق 😄ب نوبتم صدای جیغابلندمیشد

۳۸ هفته و دو روز کیسه ابم پاره شد بعد دردم شروع شد

من قبلی ۳۷ هفته و ۳ رور

سوال های مرتبط