خانما به بچهاتون آب میدین یا نه؟

۹ پاسخ

بعد اب ندیم دکترا دارو میدن میگن با اب قاطی کنین بدین پ چی☹️☹️🥴🥴🥴

بچه من شیرخشک میخوره دکتر گفت روزی چهارتا قاشق چای خوری اب جوشیده شده ولرم بدم بهش تا یبوست نگیره

آره من میدم چون دکتر گفت هوا گرمه بده تا کلیه هاش رسوب نگیرن

میگن ندید ولی من مامانم آب جوش نبات تا دلت بخواد بهش میداد

دو‌ماهگی ک اب نمیدن

نه چون بچه نیازی به آب نداره تا وقتی کمکی نخوره

اصلا نباید آب بدی روده بچه پیچ میخوره به هم می‌ریزد

مگه باید آب داد😐تا جایی که میدونم ممنوعه معده بچه هضم نمیکنه

اصلا نباید به بچه آب بدیم چون هنوز معدش حضم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان محمدامین👶🧸 مامان محمدامین👶🧸 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی