خانما آب میدین بچهاتون؟؟؟😂

۱۱ پاسخ

۶ماهگی به بعد..یعنی وقتی غذا میخوره

نه آب تا ۶ ماهگی نباید بدی مگه مشکلی داشته باشه.

اره دکتر بهم گفت بعضی روزا میدم سه قاشق

من میدم،دکترش گفت گاها آب جوشیده سه چهار سی سی بده،بخاطر اینکه سطح زبونش تمیز بشه

اره من میدم

نه نمیدم

ن تا ۶ماهگی فقط شیر و قطره ویتامین آد

اب جوشیده و یکم نبات میدمش چون میگن شیرخشک سرده

نه اصلا

آب خالی نه
ولی دخترم مولتی و آهن رو بخاطر غلیظ بودنش نمیتونه بخوره
کمی آب اضافه میکنم بخاطر همین

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی