۶ماهگی به بعد..یعنی وقتی غذا میخوره
نه آب تا ۶ ماهگی نباید بدی مگه مشکلی داشته باشه.
اره دکتر بهم گفت بعضی روزا میدم سه قاشق
من میدم،دکترش گفت گاها آب جوشیده سه چهار سی سی بده،بخاطر اینکه سطح زبونش تمیز بشه
اره من میدم
نه نمیدم
ن تا ۶ماهگی فقط شیر و قطره ویتامین آد
اب جوشیده و یکم نبات میدمش چون میگن شیرخشک سرده
نه اصلا
آب خالی نه
ولی دخترم مولتی و آهن رو بخاطر غلیظ بودنش نمیتونه بخوره
کمی آب اضافه میکنم بخاطر همین
نه بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.