من هنوز نمیدم
۲تا قاشق مربا خوری
آب نیاز نی
اگه شیرخودتو میدی همون اول شیردهی دیدی رنگ شیرت رنگ آبه اون برا رفع تشنگی بچس
من تا حالا آب ندادم بهش
تا 6ماه ندی بهتره
مگه نباید تاشش ماه هیچی ندیم
والا یه دکتر میگه بده
یکی میگه نده
اخر نفهمیدیم درستش چیه
من چون کمکی میدم هرسری با کمکی هرچقدر دوس داشت میدم
ولی اوایل ۴ماهگی با قاشق کوچیک دوتا قاشق
هرچقد بخوره از ۴ونیم البته با کمکی .
ابجوش نبات زیر۴ماه تو شیشه زیر۳۰تا میرختم کمی میخورد
یک قاشق
😳😳😐😐😐
اب؟!
من دوتا قاشق کوچک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.