اره طبیعی چون رحم داره جمع میشه معمولا هم حین شیردهی اون درده شدیدتر میشه
چون اکسی توسین ازاد میشه و باعث انقباض جمع شدم رحم و درد شبیه قاعدگی میشه
حتی خونریزی هم همون حین انگار بیشتره
چون خونای مرده توی شکم دفع میشن
ببخشید گلم شما سزارین اجباری شدین یا اختیاری؟
تجربه زایمانتو میخای بگی مامان نوبان؟؟؟
من طبیعی بودم اما داشتم و دکترم گفت درد پس زایمان
اصطلاحا قدیمی ها میگن رحم دنبال بچه میگرده
منم اینجوریم
من طبیعی بودم بچه دوم
بعد زایمانم مثل درد زایمان میگرفتو ول میکرد بعد دوساعت خوب شد
اره-شما موقع ادار هم درد دارین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.