یک سوال وقتی کیسه ابو دکتر پاره می کنه موقع زایمان طبیعی درد خیلی داره؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ن من ماما پاره کرد دردش حس نکردم ولی بعدش ک کیسه اب پاره میشه انقباض ها بیشتر میشه درد میگرت ولت میکنه

نه اصن کیسه اب حس نداره مث نابلون فریزر میمونه

اون اصلا دردنداره

معاینش درد داره دیگ مگه پاره شده خود کیسه ابه درد نداره

متوجه نمیشی

پاره شدن کسیه آب اصلا دردی نداره حتی متوجه هم نمیشی فقد درد معاینه هسش
من وقتی برگشتم خونه تازه متوجه شدم کیسه آبم پاره شده و رفتمو زایمان کردم

اصلا درد نداره
و متوجه نمیشی
سوراخ کنن خیلی در روند زایمان تاثیر داره اگه ب موقعش باشه

سوال های مرتبط