برا اب دور جنینت چیکار کردی برا من ۲۰۶ چیکار کنم خیلی نگرانم
میتونی زنگ بزنی اورژانس بیان ببرنت
بهتره با امبولانس بری و خودت رانندگی نکنی چون ممکنه هر اتفاقی تو راه بیفته ممکنه یهو شدت دردت زیاد بشه یا هرچیزی خطرناکه
سلام بله عزیزم بعد پاره شدن کیسه آب 18 ساعت زمان داری ولی هرچه زودتر خودت برسونی بهتر خصوصا اگر دیدی رنگ ترشح از بی رنگ تبدیل بشه به زرد یا سبز که اورژانسی باید برسی بیمارستان
واینکه آمبولانس زنگ بزن نیاز نیست خودت رانندگی کنی
من ک درد نداشتم کاهش حرکت داشت بچه رفتم ختم بارداری دادن
آره عزیزم آدم به این زودی زایمان نمیکنه
من ۸ صبح کیسه آبم پاره شد ساعت ۳:۳۰ زایمان کردم
بیشتر از اینم طول میکشه و وقت هست
یعنی درد با فاصله میگیره یه دقیقه درد داری بعد نداری فاصله دردا اول زیاده بعد کم میشه
نگران نباش زایمان آنقدر سریع اتفاق نمیافته بعدم بزار فاصله دردات کم بشه بعد برو بیمارستان
آره ولی تا۴۰هفته دردت نگرفت بایدبری بیمارستان حتماحرکاتشم مهمه واینکه اگه کسی نبوداصلابااسنپ نری فقط آمبولانس زنگ بزن
اره میتونی بری چون اولش زیاد درد نداری که نتونی راه بری
اره نگران نباش خیلی زمان میبره بچه زودی نمیاد بیرون که.اصلا نگران نباش عزیزم ♥️ خودش سر تایم خودش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.