فقط دارو ۷ گیاه زایمان خوراکشه . هروز ۳ لیوان میخورم با زعفرون نبات عالیه.
منن الان پرید شدم ۲۹ روز سقط کردم خداروشکر الان پریدشد . من ۱۲ هفته سقط کردم ت که انقد کاچی زعفرون دارو ۷ گیاه زایمان خوردم هرجی داشتم ریخت خداردشکر دیگه بقیام نمونده بود برام توام بگیر بخور رحمو صاف کنه کاچیم زیادبخور
عسل سیاه دونه
هسته های خرما رو بگیر بزار بپزه و له بشه بعد بکوبش و بزن به صافی دوباره بزار رو گاز ک یکم غلیظ بشه
بهش رازیانه و اویشن و دارچین اضافه کن معجزه میکنه من خودم از روز دوم پریود خوردم هرچی بود و نبود تو تخمدانم کند انداخت دور 😍😂
راستی یادم رفت اینو بگم بهش روغن حیوانی هم اضافه کن خوشمزه ام هست مطمئنم خوشت میاد
از سوم پریود شروع کن عسل و سیاهدانه بخور ناشتا نصف قاشق مربا خوری تا ۱۴ روز
روز ۱۲ و ۱۴ سیکل اقدام کن
تخم هویج
زعفرون بخور و راه برو فقط
عزیزم من ماه قبل روز اول پریودی کاچی خوردم تا سه روز دمنوش تخم هویج دم کردم خوردم،دمنوش زنجبیل و دارچین با خرما میخوردم ولی اگه اقدام کردین دیگه گرمی خوردن رو کنار بزارید،اگه خدا بخواد امروز روز موعودم بود کیتم مثبت شد شمام امتحان کنید
کاچی میخورم
غیر از کاچی دیگه چی
کاچی خوبه
انبه بخور و گوشت گوسفند که هرچی باشه میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.