بچها این کالسکه بنظرتون جنسش خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

من از این مدل دارم خیلی راحتم باهاش

تصویر

بهتره دو حالته باشه رو به مادر هم بشه
چرخهای عقبش بزرگ باشه که حملش راحت‌تر باشه
حتما هم زیرش سبد خرید داسته باشه که هم ساک نوزاد رو توش بذارید هم خرید داشتید راحت ازش استفاده کنید

تصویر

چی هست؟

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان سارا❤🍒 مامان سارا❤🍒 ۶ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی