۷ پاسخ

لیپوزوفر ابی خوبه
مولتی لیپوزوفر هم خوبه هم مولتی هست هم اهن عدد اهنش هم ۱۵

تصویر

من لیپوزوفر قرمز میدم واقعا خوبه البته دکترم گفت همینو بدم

سیدرال خوبه ولی گرونه من لیپوزوفر میدم

سیدرال عالیه

هردو خوبن

فروفورت 😂 سیدرال رو باید دو سی سی بدین یکم سخته برا من نمیخوره ولی فروفورت یک سی سی هست راحتتره ، لیپوزوفر هم خواستی بدی فورت بگیر که یک سی سی بدی ، سادش رو باید دو سی سی بدی

سيدرال كه عاليه

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان قندونبات😋 مامان قندونبات😋 ۱ سالگی
مامان آرتا👼🏻✨ مامان آرتا👼🏻✨ ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی