غذای کمکی رو باید با مشورت پزشکش شروع کنید
نه عزیزم بعد ۶ ماهگی
روده و معده بچه هنوز آمادگی هضم چیزی جز شیر رو نداره
اگه میخوای کمکی بدی که وزن بگیره الان فقط با شیر وزن گیری میکنه به جاش شیر خشک بده با سرنگ .....من نصف استکان آب با ۱ قاشق آرد برنج و یه کوچولو کره و یه خرما رو میزارم رو حرارت تا قوام بیاد بعدش با شیر خشک یا شیر خودم رقیق میکنم ....البته من با نظر دکتر توش خرما میزنم واسه شما الان زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.