مشخصه پایان ۶ماهگی
نمیدونم جریان چیه جدیدا انگار هرکی زود تر بده باکلاس تره
بابا دکتر به بچه هایی که مشکل وزن یا... دارن اونم با ریسک اذیت شدن معدشون در آینده از ۴ماهگی در موارد استثنا اجازه میده
بعضی دکترا ۵ یا ۶ ماهگی میدن فقط برا کسایی ک مشکل وزنی دارن ۴ ماهگی شرو میکننا
ولی دکتر دختر من گفت شروع کنم بااینکه وزنش خیلی خوبه
من نکردم دلم نیومد گفتم تا ۵ ماهگی تحمل میکنم اگه دیدم خییلی اذیت شدمو دوس داشت کم کم شروع میکنم اگه ن تا ۶ ماهگی نمیدم
البته قبلش همش دوس داشتم دکتر بگه چارماهگی شروع کن وقتی گفت کرمام خابید باخودم گفتم ن شروع نمیکنم😁😂
من ک میدم تازه ولی بازم دلم نمیاد سوپ بدمش الان بیشتر فرنی حریره و سیب زمینی و سیب و هویج اینا میدم
عزیزم درکل پایان ۶ماهگی..حالا ادم زود بخواد بده پایان ۵ماهگی هم خوبه
من دادم چهار ماهش که تموم شد فعلا فرنی برنج بده
من از پایان ۴ ماه شروع کردم
از ۶ماهگی
پنج تموم بشه بعد
۵ماه و ۲۰ روز به بعد اونم با مشورت دکترش من شروع کردم
ازششماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.