من از پنج ماهگی شرو کردم
آرد برنج با آب بپز مدام هم بزن بعد یک پیمانه شیر خشک اگه خاستی یه کم شکر
عزیزم یه قاشق آرد برنج و یه لیوان آب بزار رو شعله گاز مدام هم بزن به غلظت بیوفته از داغی که افتاد اگه شیر مادر میخوره بدوش بریز داخلش یا اگه شیرخشک میخوره ۳۰ تا درست کن بریز باید رقیق باشه بعد باید تا ۳ روز تست حساسیت بگیری تا ۳ روز فقط ۲ یا ۳ قاشق بخوره اصلا بهش شکر و نبات و هیچ شیرین کننده ی دیگه ای هم نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.