۱ پاسخ

عزیزم برنج رو 24ساعت خیس کن
بعد خشک کن و آسیاب کن پودر بشه
بعد به اندازه 60سی سی آب جوشیده بریز داخل قابلمه بعد یک پیمانه آرد برنج بریز
تند تند هم بزن که لعاب بندازه
خنک که شد بهش شیر خودت با شیر خشک یکم اضافه کن که غلیظ بشه
نوش جونش

سوال های مرتبط