۷ پاسخ

ممنون عزیزم

وای پسر منم مدام دوس داره تو این حالت بخوابه بعد یه ساعت گردنش خسته میشه گریه میکنه😂

پسرمنم از3ماهگی اینجوری می‌خوابه فک نکنم اشکال داشته باشع

باشه نزاری به هیچ عنوان کنادش

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

دکتر گف برا قلب کوچولوشون بهتره اینجوری نخوابن
ولی پسر منم همیشه همینجوری می‌خوابه تا صافش می کنم بیدار میشه

فکر نکنم پدرشوهر من میگه بچه وقتی گردن میگیره دیگه مشکلی پیش نمیاد ولی خب بازم حواست باشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی