خیلی زوده از ۲۰ هفته به بعد
جفت قدامی دیرتره
خیلی زوده من جفتم قدامی لود از هفته ۲۱یه ذره حس کردم
یوخده گالب جفتن نمندی من بعد شیش ماه حس کردم کامل
نه زوده برا حس کردن هفته 18 تا 21 در حد نبض و نفخ میفهمیش
از 21 بهبعد لگداشو میفهمی
همه مثل هم نیستن اگر دیرتر حس میکنی نگران نباش طبیعیه من خودم از ۱۵ هفته حس کردم
ن زوده حالل
سلام عزیزم من که 21هفته حس کردم
فعععععک نکنم😶☹️ من هنو حس نمیکنم
بایدی وجود نداره یه سریا از هفته ۱۷حس میکنن،یه سریا ۲۰ به بعد
عزیزم خیلیا تا ۱۸ یا ۲۰ هفته حس نمیکنن یا خیلی کمه
سلام عزیزم هر کسی یه جوری هست بستگی به حالت جنین و جفت داره
من بچم بریچ بود جفت قدامی از ۲۰ هفته حس کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.